Onze school

Een fijne klas, waar een kind zichzelf kan zijn, dat hoort bij De Mare! Samen met ouders én met de leerlingen zorgen we voor een goede sfeer in de school.
Want om goed te kunnen leren is het belangrijk dat je je prettig voelt. Op onze school begeleiden we de kinderen in sociale en maatschappelijke vaardigheden die leerlingen helpen om actief deel te kunnen nemen aan de samenleving. Deze vaardigheden leren kinderen onder andere op school.

Onze deskundige en enthousiaste leerkrachten kijken goed naar de kinderen en stemmen het onderwijs af op wat er nodig is. Wij begeleiden de kinderen in hun cognitieve en sociaal emotionele ontwikkeling. Dit doen we samen met u. Wij zien en spreken elkaar regelmatig op school om het te hebben over de ontwikkeling van uw kind.

Op De Mare:

• stimuleren we eigenaarschap
  • bespreken we kwaliteiten en leerdoelen van en met de leerlingen om samen te komen tot een leerplan
  • krijgt elke groep Engelse les, van groep 1 tot en met 8
  • zijn er "Samen in de groep" momenten voor alle groepen om ouders/verzorgers te betrekken bij de school
  • leren we aan de hand van 21e eeuwse vaardigheden
  • krijgen de leerlingen modern onderwijs met veel ICT mogelijkheden
  • maken we gebruik van een ouderportaal, zodat u altijd inzage heeft in gespreksverslagen en resultaten
  • organiseren we groepsdoorbroken lessen en activiteiten

Interesse?

Meld je aan voor een rondleiding op school.